Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Min morgon!

Hej! Idag vaknade jag klockan sju och låg kvar i sängen till halv åtta. Då steg jag upp och började göra i ordning mig. Det var kul! :D :) ;)

Jag kan tyvärr inte blogga mer nu :( Måste till skolan.. Vi börjar 11 idag :D Men vi ska till olika historia-saker, vi jobbar i grupper. Grupperna:

MELLANTIDEN
*Agneta
*Lasse
*Ninnie
*Zazza

FRAMTIDEN
*Inga
*Elisabet
*Teddy-lisa
*Leo

DÅTIDEN
*Ulla
*Henrik
*Stampelina
*Citrus

DÅ JORDEN SKAPADES
*Mimmi
*Lea
*Isa
*Mio

Önska mig och min grupp lycka till :) Vi ska nämligen komma överäns om hur vi tror framtiden kommer se ut :D Vi får gå i affärer och sånt samtidigt och hitta saker till det, man ska redovisa på onsdag ;)

Längtar!

Hejdå och puss på er!
//Inga

Elisabet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0