Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

min dag

hejhej

min dag var bra :)

Klockan:

10:00 - skolan börjar, vi har spanska [glosförhör och får ny läxa]

10:30 - rast, jag är med Agneta och klättrar i träd :)

11:00 - Matte. Jag, Agneta och Lasse får sitta i grupprummet. Vi har tråkigt och bygger ett torn av våra pennor, linjaler och sudd.

11:30 - kort rast, jag pratar med Agneta.

11:40 - svenska, vi ska skriva dikter. Jag skriver en om kakmonstret, och Agneta om glassmonstret. Vi får skrattanfall.

12:00 - Lunch.

12:15 - musik. vi sjunger dåliga låtar, och jag och agneta sjunger fel med flit. läraren blev arg och kastade ut oss..

HAHA, kul dag <33 Puss Agneta!! (L)

/Inga

Kommentarer
Postat av: agneta

hahahahh det var sååå kul<3 Du glömde skriva att vi slutade 12:30 och du och jag stack hem till mig så fort vi blev utkastade XD<33 (L) (L) (a)

2011-03-01 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0