Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Idag blir nog en bra dag :)

En bra början på helgen, känns det som. :)<3

I dag ska jag och Magdalena handla i centrum. Vi ska ta 12:00 bussen till EkorrCity, det kommer ta 40 minuter att åka :( Men det är kul, dem har massa affärer och loppis! Där kommer nog Magdalena handla myycket! :D
Jag tycker mest om, av affärerna, Lindex och kappahl! Och HM. Kommer nog köpa lite fina kläder och så. :) Bra att Ekkis inte ska med.. Förlåt Ekkis, men det är inte så kul när du bara vill kolla på leksaker :( <3

Men jag hoppas verkligen att dem har rea!! Det har dem.. Men jaja lääängtar!! Undra vad jag ska ha på mig? Hm.. <3 :D

Sen så blir det mys med familjen och melodifestivalen :)

Pusshejkram<3

/Inga

Kommentarer
Postat av: Magdalena Smulan

HAHA<33 Men är du inte lite .. hård mot Ekkis nu? :(

Ja, såklart att jag tänker köpa massa kläder på loppisen!

Puss på dig, en timma kvar!! <3 :) :D

2011-03-05 @ 11:01:19
URL: http://magdalenasmulan.blogg.se/
Postat av: Ekkis

Och vad menar du med det? :'( jag ska följa med för mamma sa det!!!!

2011-03-05 @ 11:02:13
URL: http://ekkisekorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0