Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Snart börjar skolan igen :D

Snart börjar skolan igen, längtar :'DD Då ska jag äntligen få träffa Agneta igen! (Hon är och åker skidor).
Och alla andra. :'D Och få åka buss till skolan varje dag. Vi börjar klockan tio varje dag. :'D
Det är jätte kul i skolan. Eller vad tycker ni?

Idag ska jag och Smulan kanske shoppa, hoppas det! Hon är inte en sån som bara vill kolla på mode. Hon ser lite ut som en bonde ;) Ta inte illa upp, Smulan. Det är fint. c: Ekkis kanske följer med och shoppar. c: Fast han vill bara kolla på leksaker, det är ju lite tråkigt. :'ccc 
Men jag gillar ändå att leka :) Iallafall med Nalle och Agneta :)

Vad ska ni göra idag? :)



HAHA!! XD

/Inga<3


Kommentarer
Postat av: Magdalena

HAHA INGA DÅÅÅ<33 Men tack för att du iallafall gillar min stil XD <33



puss

2011-03-01 @ 15:16:43
Postat av: Agneta

jag längtar också!! (L) (L) <333

2011-03-01 @ 16:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0