Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Har handlat :)

Hej! Har handlat med familjen ;) Det fanns massa olika kläder, köpte två klänningar! En vit med blåa blommor typ och en vit med rosa blommor! :'''D Jättesnygga. <33

Sen ska jag kanske sova över hos Nalle, det kommer bli kul! :))
Vi kanske ska ha disco eller pyjamasparty någon gång :''3

Mamma och Pappa köpte också kläder och Magdalena (Min storasyster) köpte en jättefin rutig bondklänning och en mössa ;) och min lillebror Ekkis köpte .. Det vet jag inte. Men vi har vart på Hannah Montana konsert också. Magdalena tyckte inte det var bra.. Jag gillar Hannah Montana :'D hihi. Eller det var inte riktigt konstert utan hon spelade i köpcentret. ;D

Det har vart väldigt mysigt idag än så länge, hoppas hoppas hoppas att jag får sova över hos Nalle..<3
Men jag kommer kanske sakna Magdalena, Ekkis, mamma och pappa.. Får fundera på det.. Men jag vill ju! Äh man kan ju alltid ringa hem :''3 Och Nalles familj är ju så snäll.. Bara bussen går i bra tid så.^^

Jag måste ringa Agneta också, hon ringde mig förut när jag var hos Nalle. (Agneta är min bästa kompis i skolan, jag går i Ekorrskolan, klass 6c.) :')

Jag vill ha en mailkompis, hoppas Nalle loggar in på msn. Eller Agneta, då kan vi chatta istället för att ringa. Det är ju gratis :'D

Hejdå,

/Inga

♥Puss







Min nya klänning [den är snyggare på riktigt!!] ♥ Man ser ofelias arm också.. Hm mysko. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0